لوله فالکون و رک لوله فالکون    

خریدفالکون و رک لوله فالکون آزمایشگاه با قیمت مناسب



لیست قیمت فالکون و رک فالکون و بررسی کاربرد این وسیله آزمایشگاهی 

لوله فالکون به صورت ته مخروطی دارای رنج گسترده ای از کارایی در آزمایشگاه‏ها برای نگهداری در سانتریفیوژ در دور بالا می باشند. این لوله‌ها از پلی‌پروپیلن شفاف ساخته شده است. لوله‌های مدرج مخروطی‌شکل در سایز های مختلف در بازار موجود می باشد برای مثال ظرفیت ۱۵ میلی لیتر (دارای درجه‌بندی تا ۱۲ میلی‌لیتر) و ۵۰ میلی‌ لیتر جهت نگهداری نمونه و نیز استفاده در دستگاه سانتریفوژ تا نیروی g6500 (RCF)  طراحی شده است و قابل اتوکلاو و فریزکردن هستند.
درب این لوله‌ بصورت پیچ دار طراحی شده می باشد. لوله‌های فالکون در مقابل اکثر مواد شیمیایی رایج در آزمایشگاه‌ها مقاوم می باشند. همچنین برای این لوله ها جهت سهولت نگهداری رک ‌های مناسب طراحی شده است.

این لوله های با مقاومت بالا با استفاده از طرح پیشرفته قالب تولید شده و از رزین های پیشرفته پلی پروپیلن یا پلی استایرن ساخته شده اند.
دیواره های لوله به گونه ای مهندسی شده اند که تحت شرایط پرتنش کار می کنند و این لوله ها را اسب کار آزمایشگاه علوم نامیده اند تمام لوله ها
در بسته بندی های استریل به سبک پزشکی عرضه می شونداین لوله ها غیر پیروژنیک و غیر سمی هستند.

 

*برای دریافت اطلاعات بیشتر: مطالعه مقاله فالکون در بخش مقالات و اخبار پیشنهاد می‌شود. 

 

 رک لوله فالکون یا نگهدارنده فالکون

در کل رک یک وسیله نگهدارنده به شمار می آید. جنس اکثر رک ها پلاستیکی می‌باشد، بنابر این در دسته محصولات پلاستیکی آزمایشگاهی دسته بندی می‌شوند.
جا لوله ای فالکون از پلی پروپیلن ساخته شده است و قابل اتوکلاو و فریز کردن است.این جا لوله ای جهت شناسایی آسان تر لوله ها دارای ردیف بندی ماتریسی می باشد.از مزیت های این جا لوله ای امکان باز و بسته شدن آن ها می باشد که با باز نمودن آن ها می توان در فضای اشغال شده صرفه جویی کرد و تعداد بیشتری از آنها را درون دستگاه اتوکلاو قرار داد.جا لوله ای فالکون در برابر اکثر اسیدها و مواد شیمیایی رایج در آزمایشگاه ها مقاوم است.


لوله فالکن یا فالکون (Falcon Tube) یا لوله سانتریفیوژ (Centrifuge Tube) نمونه ای از لوله های آزمایشگاهی است. برای ذخیره سازی نمونه های مایع با حجم های 10، 15 و 50 میلی متر مورد استفاده قرار می گیرند. فالکون ها غالبا به صورت درپیچدار می باشند. این لوله ها به لوله های یکبار مصرف هم معروف هستند.


کاربرد لوله های فالکنی

فالکن ها در باکتری شناسی، RIA، انعقاد و سایر روشهای معمول آزمایشگاهی ایده آل مورد استفاده قرار می گیرد.
از لوله فالکون های ته مخروطی در آزمایشگاه‏ها برای نگهداری در سانترفیوژ در دور بالا استفاده می شود.


ساختارو جنس فالکون آزمایشگاه چیست؟

لوله فالکون از پلی‌پروپیلن نیمه شفاف و یا پلی استایرن شفاف ساخته شده است. جنس بدنه آن ها مقاوم در برابر مواد شیمیایی ( الکل ها و حلال های آلی ملایم ) است. تفاوت این دو جنس لوله این است که لوله های پلی پروپیلن  (PP) شفاف نبوده و در طی فرایند سانتریفوژ شدن تا3000 گرم مقاوم هستند. همچنین آنها رایج ترین اسید ها، حلال ها و قلیائیت ها را در دمای اتاق می پذیرند و می توانند در دمای 120 درجه سانتیگراد استرلیزه شوند.
در صورتی که لوله های پلی استایرن (PS) شفاف بوده و سرعت سانتریفوژ شدن آنها باعث میشود که تا 1400 گرم را تحمل کنند.. پلی استایرن محلول های آبی، پایه های خفیف و اسید های ضعیف را تحمل می کند، اما نه حلال های آلی، هیدروکربن های معطر و کلر شده و نمی توانند اتوکلاو شوند.

 

فروش و قیمت فالکون در شرکت عالیان تجهیز

 -فالکن های مخروطی بدون پایه و پایه دار

 -لوله فالکن 50 میلی لیتر پایه دار غیر استریل

 -لوله فالکن 50 میلی لیتر پایه دار پک استریل

* جهت خرید انواع لوله فالکون آزمایشگاه و اطلاع از قیمت لوله سانترفیوژ برند گلوبال رول  با شرکت عالیان تجهیز آزما در تماس باشید.

 

 

ویژگی های لوله فالکون یا فالکن ( سانتریفیوژ) گلوبال رول

    -درب بدون نشت
   - در چرخش ها با دور بالا دفرمه نمی شود و نمی شکند
    -قابلیت باز و بسته کردن درب با یک دست
   - ساخته شده از پلاستیک  medical grade
    -جلوگیری از ورود آلودگی به نمونه های مایع
   - مانع انحلال گاز از خارج در نمونه های مایع
    -پایه دار یا بدون پایه
    -پک استریل ؛ تک استریل , پک غیر استریل

 

بسته بندی لوله فالکون به چه صورت است؟
فالکون ها به صورت غیر استریل، پک استریل و تک استریل بسته بندی می شوند.

 

 

 

:Centrifuge Tube
The refrigeration tube is made of high-quality polypropylene, which will not deform under high temperature and high pressure sterilization. The freezing tubes are divided into 0.5ml freezing tubes, 1.8ml freezing tubes, 5ml freezing tubes, and 10ml freezing tubes. The freezing tubes also include plastic freezing tubes, cell freezing tubes, bacterial freezing tubes and so on. Thawing method: After taking out the freezing tube, immediately put it in a 37 °C water tank to thaw it quickly. Shake the freezing tube to make it completely melt within 1 minute, and pay attention that the water surface should not exceed the edge of the freezing tube cover, otherwise contamination will easily occur

خریدفالکون و رک لوله فالکون آزمایشگاه با قیمت مناسب
با کارشناسان ما در تماس باشید