انواع مواد شیمیایی در محیط آزمایشگاه    

خرید مواد شیمیایی برای آزمایشات



لیست انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی 

لیست انواع موارد شیمیایی آزمایشگاهی ازدسته مواردی است که در خرید راحت و صحیح مواد شیمیایی متناسب با نیاز آزمایشگاه تاثیر دارد. علاوه بر این شما می‌توانید با بررسی انواع موادشیمیایی موجود در یک فروشگاه مجاز فروش مواد اولیه شیمیایی و لوازم آزمایشگاهی بطور یکجا خرید خود را انجام دهید. 

در سایت فروشگاه لوازم آزمایشگاهی عالیان تجهیز آزما علاوه بر لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی امکان تهیه و خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی فراهم است. شما می‌توانید با استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی به راحتی نسبت به خرید مواد اولیه مرغوب شیمیایی اقدام کنید. 

 

معرفی انواع مواد شیمیایی در محیط آزمایشگاه 

مواد شیمیایی در دسته بندی آلی و معدنی در محیط آزمایشگاه مصارف کاربردی زیادی دارد. یکی از اصلی ترین این کاربردها مواد شیمایی برای تولید محیط کشت در موارد میکروبی و سلولی است. مواد شیمایی آزمایشگاهی و صنعتی، مواد شیمیایی آزمایشگاهی آلی و معدنی، مواد شیمیایی مناسب برای محیط کشت میکروبی و سلولی و مواد شیمیایی اولیه برای آزمایشات ساده تا پیشرفته از مواردی است که افراد در هنگام خرید مواد شیمیایی با آن مواجه هستند. 

در مقاله مواد شیمیایی محیط کشت میکروبی لیست مشخصی از مواد اولیه شیمیایی را معرفی کردیم. دسته بندی‌های انجام شده برای مواد شیمیایی در محیط آزمایشگاه بر اساس نوع آزمایش انجام شده است. 

 

تهیه انواع مواد شیمیایی

خرید انواع مواد شیمیایی با یک هدف مشخص و برای یک آزمایش معین صورت می‌گیرد. کیفیت مواد اولیه شیمیایی آزمایشگاه بر روند انجام آزمایش، نتیجه و بعضا سلامتی افراد در محیط آزمایشگاه رابطه مستقیم دارد. بنابراین تهیه انواع مواد شیمیایی برای مصرف در محیط‌های مختلف آزمایشگاهی باید از نمایندگی‌های معتبر و مجاز انجام شود.

عالیان تجهیز آزما نمایندگی فروش برند‌های معتبر تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی با سابقه بالای فعالیت در این زمینه گزینه‌ای مناسب برای دریافت سفارش و خرید مواد شیمیایی جهت استفاده در محیط آزمایشگاه است. برای خرید می‌توانید با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید. 

از مرغوبترین و با کیفیت ترین مواد شمیمیایی می‌توان محصولات مرک و سیگما را نام برد.

کمپانی مرک (Merck KGaA) ، یک شرکت چند ملیتی مشهور آلمانی است که در صنایع شیمیایی،علوم زیستی-دارویی و الکترونیک فعالیت می کند. دفتر مرکزی آن در شهر دارمشتات آلمان واقع شده است و همچنین با نام EMD Chemicals در آمریکای شمالی فعالیت می کند. در سال 2015، مرک سیگما آلدریچ را خریداری کرد و موقعیت خود را در بازار مستحکم کرد.

ریشه‌های این شرکت به تأسیس آن توسط فردریش ژاکوب مرک در سال 1668 بازمی‌گردد. با گذشت زمان، این شرکت توسط امانوئل مرک، یکی از نوادگان او، در سال 1816 تقویت شد. مرک قدیمی‌ترین شرکت شیمیایی و دارویی در سطح جهان است. مرک با دفتر مرکزی آن در دارمشتات، آلمان، دارای بیش از 64000 کارمند در 66 کشور جهان است. با فروش سالانه ای که به حدود 35.4 میلیارد دلار رسیده است، به عنوان چهارمین شرکت بزرگ داروسازی در سراسر جهان قرار دارد.

حوزه عملیاتی مرک در سراسر اروپا، آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا گسترده است. مراکز تحقیق و توسعه اولیه آن در دارمشتات، بوستون، توکیو و پکن واقع شده است. شایان ذکر است، مرک در قرن نوزدهم نقش پیشگامی در تولید تجاری مورفین ایفا کرد و برای مدتی از انحصار مجازی کوکائین برخوردار بود.

در سال 1957، Merck Chemicals  توسعه رنگدانه های اثر را آغاز کرد که رنگدانه های اثر آلومینا یکی از محصولات قابل توجه آن بود که با نام تجاری Xirallic به بازار عرضه شد. متعاقباً این شرکت وارد عرصه کریستال های مایع شد و در نهایت به یک بازیگر کلیدی در این بازار تبدیل شد. امروزه کریستال های مایع بخش قابل توجهی از سود مرک را تشکیل می دهند. این شرکت در حال حاضر جایگاه رهبری جهانی در تولید کریستال های مایع برای تلویزیون های تخت و مانیتور دارد. علاوه بر این، Merck نقش مهمی در پیشرفت مواد و روش های کروماتوگرافی در زمینه شیمی تجزیه ایفا می کند.

مرک در بخش علوم زیستی خود مواد شیمیایی، معرف ها، کیت ها، ابزار و راه حل هایی را برای تحقیق، توسعه و تولید در بخش های بیوتکنولوژی، داروسازی و دانشگاهی ارائه می دهد. برندهای قابل توجه تحت بخش علوم زیستی کمپانی مرک عبارتند از Sigma-Aldrich، Millipore، Milli-Q و SAFC.

تمامی محصولات  مرک را می‌توان در سایت شرکت مرک https://www.merckmillipore.com مشاهده کرد.

شرکت رادمان تجهیز آزمای پارس(عالیان تجهیز آزما) محصولات شرکت مرک و سیگما را ارائه می‌دهد.جهت اطلاع از لیست قیمت مواد شیمیایی مرک آلمان و سیگما با ما تماس بگیرید.

خرید مواد شیمیایی برای آزمایشات
با کارشناسان ما در تماس باشید