مدیا باتل (باتل کشت سلول) مدیا باتل (باتل کشت سلول)

مدیا باتل(بطری کشت سلول) 500ml

از 5 رای
5
مدیا باتل (باتل کشت سلول)
  • مدیا باتل (باتل کشت سلول)

مدیا باتل (بطری کشت سلول)

حجم 500ml

استریل شده توسط پرتو E

بطری PET شفافیت معادل شیشه دارد

RNase DNase free

غیر پیروژنیک

غیر قابل اتوکلاو مدرج

درب پیچ دار

کاملا شفاف

تعداد در کارتن 50 عدد

از برند سانیفیکو

SANIFICO

 

 

مدیا باتل به طور عمده جهت نگهداری و نمونه برداری از مواد دارویی فعال، واسطه های فله ای، و همچنین برای آماده سازی، ذخیره سازی بافر ها، محلول های کشت یا ذخیره سازی طولانی مدت مایعات حساس به pH استفاده می شود.

بطری های کشت سلولی محیط کشت های سلولی ، بافرها و نمونه های آزمایشگاهی را با خیال راحت ذخیره می کنند.بطری های کشت سلولی که در کشت میکروب ها ، گیاهان ، جلبک ها و موجودات زنده پشتیبانی می کنند ، نسبت سطح به حجم مورد نیاز را ارائه می دهند. تولید مواد به طور ذاتی باعث می شود که ظروف دارای ویژگی های مکانیکی ، نوری ، الکتریکی و حرارتی برجسته ای باشند.

 

بطری ذخیره سازی PET مدیا باتل مناسب برای مخلوط کردن و ذخیره سازی نمونه ها، محیط کشت سلولی کشت بافت، محلول ها و مواد دارویی است. این بطری شامل یک پلیت PET PET (پلی اتیلن تترفاتال) و یک ورقه HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) است. و با استانداردهای ایالات متحده آمریکا Pharmacopoeia (USP) کلاس VI برای مواد پلاستیکی پزشکی مطابقت دارد این ظرف بسیار سبک است و بسیار شفاف است. بدن بطری به شکل مربع برای گرفتن آسان و حمل نقل سهل و صرفه جویی در فضا ساخته شده است. قالب با سطوح واضح برای اندازه گیری دقیق مفید است. این محصول دارای نفوذپذیری پایین به دی اکسید کربن و اکسیژن است. دیوار ضخامت در داخل بطری و محلول محافظت می کند و درب پیچدار پیچ باعث تضعیف نشت بطری می شود. این بطری با سطح SAL تابش گاما از 10 تا 6 استریل شده و غیرسمی است.

 

 


با کارشناسان ما در تماس باشید