محلول ترایزول آساژن Trizol محلول ترایزول آساژن Trizol

ترایزول آساژن

از 0 رای
0
محلول ترایزول آساژن Trizol
  • محلول ترایزول آساژن Trizol

جهت اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

محلول ترایزول یک محلول شیمیایی است که در استخراج DNA ، RNA و پروتئین ها از سلول ها استفاده می شود. . TRIZol بر روی مقادیر کمی از بافت (50-100 میلی گرم) و سلول (5×10⁶) نیز به خوبی عمل می کند. همچنین قابل استفاده برای نمونه هایی با منشاء انسانی، حیوانی، گیاهی یا باکتریایی می باشد.

محلول ترایزول ( YTzol Pure RNA)
محلول ترایزول ( YTzol Pure RNA) محلول شیمیایی است که ماده اصلی آن گوانیدین تیوسیانات میباشد که در سال 1987 ساخته شد و برای استخراج RNA از انواع نمونه ها استفاده میشود.

شرکت یکتاتجهیزآزما محلول ساخته شده YTzol pure RNA را دقیقا مطابق فرمول ترایزول ( Trizol ) و با استفاده از مواد اولیه وارداتی از آلمان ساخته و به بازار عرضه مینماید.

مزیت استفاده از YTzol pure RNA در کنار کیفیت مشابه به ترایزول ( Trizol ) مقرون بصرفه بودن آن است.

از محلول ترایزول ( YTzol Pure RNA ) میتوان جهت استخراج RNA از بافی کوت استفاده کرد .

خون متشکل از میلیون ها سلول است که در مایعی به نام پلاسما معلق هستند. این سلول‌ها شامل گلبول‌های قرمز (که اکسیژن را حمل می‌کنند)، گلبول‌های سفید (که با عفونت مبارزه می‌کنند) و پلاکت‌ها (که به لخته شدن کمک می‌کنند) هستند. به دلیل اینکه گلبول های سفید خون در تعداد بسیار کمی وجود دارند ، بررسی آنها دشوارتر است.

سریع‌ترین راه برای بررسی تعداد زیادی گلبول سفید،بررسی بافی کوت است. بافی کوت غلظتی از تمام گلبول های سفید و پلاکت ها در یک نمونه خون است. جهت تهیه بافی کوت از یک نمونه می توان نمونه خون را سانتریفیوژ کرد. بعد از جداسازی بافی کوت، جهت انجام آزمایشات مولکولی باید محتویات ژنتیکی (RNA/DNA) را استخراج کرد.یکی از روش های جداسازی RNA برای انجام تست های مورد نظر استفاده از ترایزول می باشد که می توانید از YTzol pure RNA مربوط به شرکت عالیان تجهیز آزما با برند آساژن استفاده کنید.


با کارشناسان ما در تماس باشید