ِDMEM High Glucose 500ml ِDMEM High Glucose 500ml

ِDMEM High Glucose with L-GLUTAMAX 500ml

از 0 رای
0
ِDMEM High Glucose 500ml
  • ِDMEM High Glucose 500ml

جهت اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

ِDMEM High Glucose

500ml

+HEPES

+ L-GlutaMAX

از برند آساژن

ASAGENE

 

محیط کشت سلولی DMEM مخفف (Dulbecco’s Modified Eagle medium)  می باشد . این محیط دارای فرمول پیشرفته تری بوده و میزان ویتامین و آمینو اسید آن 4 برابر بیشتر است.

DMEM محیطی پایه ای با مصرف گسترده برای کشت بسیاری از انواع سلول های پستانداران می باشد و در بین محیط کشت های تعدیل شده برای بافت و سلول ،مناسب ترین محیط برای بررسی فنوتیپ سلول های چسبنده بوده است. سلول هایی همانند فیبروبلاست های اولیه، سلول های عصبی، سلول های گلیال ،سلول های عضلانی صاف و بسیاری از این قبیل به خوبی در این محیط قابل رشد هستند.محیط DMEM، با توجه به نیاز با تفاوت در اجزای تخصصی ارایه می شود ، مثلا دارای فنول رد و یا فاقد آن، با گلوکز بالا و گلوکز پایین،همچنین شکل آن به صورت پودری و مایع قابل دسترس است.

در هنگام سفارش کالا، جهت حفظ زنجیره سرد در زمان حمل به نقاط مختلف کشور(بجز محدوده شیراز) گزینه تقاضای بسته بندی را اضافه نمایید.

 

محیطDulbecco’s modified Eagle’s medium (DMEM) یکی از پرکاربردترین محیط کشت های تغییر یافته از محیط Eagle  است که مقدار ویتامین ها و اسید های آمینه آن نسبت به محیط کشت پایه تقریبا چهار برابر است. علاوه بر این، گلیسین، سرین و فریک نیترات نیز به آن افزوده شده است. محیط DMEM برای کشت اکثر انواع سلول ها از قبیل سلول های انسان، هامستر، رت، موش، میمون، مرغ و ماهی مناسب است. فیبروبلاست های اولیه، نرون ها، سلول های گلیال، HUVECها، سلول های ماهیچه صاف، و همچنین رده های سلولی مانند هلا، 293، Cos-7 و PC-12 به خوبی در این محیط کشت رشد می کنند. این محیط (BI-1003)، یک فرم تغییر یافته از محیط پایه DMEM است که حاوی مقدار بالای گلوکز (5/4 گرم در لیتر) ، 15 میلی مولار HEPES، گلوتامکس/ ال-گلوتامین، پیروات، بی کربنات سدیم و فنل رد است. برای حفظ بهتر pH فیزیولوژیک در غلظت های مختلف دی اکسید کربن، محلول HEPES (هیدروکسیل-پیپرازین اتان سولفونیک اسید)، بعنوان یک عامل بافری شیمیایی زوئیترونیک به محیط اضافه شده است.

نکات

    به شرایط نگهداری محصول توجه کنید.
    بعد از اتمام تاریخ مصرف، از محصول استفاده نکنید.
    محصول را در فضای تاریک و دور از تابش نور نگهداری کنید.
    محصول را در شرایط استریل استفاده کنید (بطور مثال زیر هود لامینار).
    برای اجتناب از آلودگی، در هنگام استفاده از محصول از پوشش مناسب (مانند دستکش، ماسک، و کلاه بهداشتی) استفاده کنید.
    مکمل هایی مانند آنتی بیوتیک باید بصورت استریل به محیط کشت افزوده شوند. شرایط نگهداری و تاریخ مصرف محصول با توجه به ماهیت مکمل تغییر خواهد کرد.
    محیط کشت باید شفاف و عاری از هرگونه ذرات معلق باشد. در صورتی که محیط کدر بوده یا حاوی ذراتی باشد از آن استفاده نکنید.
    در مواردی که از این محیط کشت برای چندین نوبت استفاده می شود، توجه داشته باشید بعد از باز شدن محصول برای اولین بار، نسبت هوا به محیط افزایش خواهد یافت. بنابراین، محیط زودتر از حد انتظار قلیایی خواهد شد. توصیه می شود باقیمانده محیط در لوله های استریل 50 میلی لیتری نگهداری شود. در این صورت تا تاریخ مصرف درج شده روی محصول قابل استفاده خواهد بود.
    برای آگاهی از مکمل ها و نیازهای رشد فیزیولوژیک اختصاصی برای رده های سلولی مختلف، بررسی و مرور مقالات توصیه می شود.
    این محصول فقط برای استفاده تحقیقاتی می باشد.

 
کنترل کیفی

    ظاهر: قرمز، محلول شفاف
    پی اچ: 7.4 – 7.6
    استریلیته: تایید شده
    شرایط نگهداری: 8-2 درجه سانتیگراد، در تاریکی
    عمر مفید: 6 ماه


با کارشناسان ما در تماس باشید