FBS (Fetal Bovin Serum) FBS (Fetal Bovin Serum)

FBS (Fetal Bovin Serum) 100ml

از 0 رای
0
FBS (Fetal Bovin Serum)
  • FBS (Fetal Bovin Serum)

جهت اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

FBS (Fetal Bovin Serum)


 
FBS چیست ؟

سرم جنین گاوی ( Fetal Bovine Serum ) که به اختصار FBS نامیده می‌شود، معمول ترین افزودنی محیط کشت سلولی است که با دارا بودن انواع فاکتورهای رشد سلولی و ترکیبات ضروری برای تکثیر سلولهای جانوری، به عنوان یک فاکتور ضروری در کشت انواع سلولها به شمار می‌رود. FBS حاوی فاکتورهای رشد، مقادیر اندکی آنتی بادی، پروتئین‌ها، الکترولیت، لیپیدها، کربوهایدرات‌ها، هورمون ها، آنزیم‌ها و برخی عناصر کمیاب مورد نیاز رشد سلول‌ها است. همچنین FBS میتواند باعث افزایش ظرفیت بافری محیط کشت سلول شده و رشد سلول را در محیط بهبود بخشد.

سرم جنین گاوی یا FBS رایج ترین سرم کاربردی در محیط کشت است، زیرا غنیتر بوده و فاکتورهای رشد بیش تری نسبت به سایر سرمها دارد و حاوی گاماگلوبولین کمی است (رضاییان و همکاران،2013). افزودن سرم جنین گاوی (FBS) به محیط کشت جهت رشد بسیاری از تیره های سلولی ضروری است و در تنظیم سیستم بافری نیز نقش به سزایی دارد.

 
FBS

کیفیت FBS اهمیتی حیاتی در فرایندهای آزمایشگاهی کشت سلولی شما داشته و میتواند تاثیری مهم در روند آزمایشات شما داشته باشد و با تکیه بر دانش و تجربه پرسنل خود و مشاوره اساتید دانشگاه‌های مطرح کشور، اقدام به تولید FBS با درج کیفی بالا جهت کشت انواع سلول‌های معمول آزمایشگاهی نموده است.


 
مزایای FBS شرکت آساژن:

خرید FBS با کیفیت یکی از دغدغه‌های افرادی است که مشغول مطالعات و یا انجام آزمایشات نیازمند کشت سلول هستند. FBS جزء جدانشدنی یک آزمایش کشت سلول است و اگر سلول حساسی داشته باشید، بدون شک بایستی از با کیفیت ترین FBS استفاده کنید. اگر در مراحل آزمایش سلولی خود حساس و دقیق هستید حتما خرید FBS آساژن را به شما پیشنهاد میکنیم.

    تضمین کیفیت و استریلیتی محصول
    پایداری و عدم تغییر کیفیت محصول در هر بچ تولیدی
    در دسترس بودن محصول و امکان تهیه فوری


با کارشناسان ما در تماس باشید