HEPES سیگما HEPES سیگما

HEPES سیگما

از 0 رای
0
HEPES سیگما
  • HEPES سیگما

جهت اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

HEPES سیگما

هپس HEPES مناسب کشت سلول به‌عنوان یکی از بافرهای چندمنظوره‌ی تحقیقات بیولوژی شناخته شده است. HEPES (4- (2-هیدروکسی اتیل) -1-پیپرازین اتیل سولفونیک اسید) بافر اسید سولفونیک زوتریونیک است. HEPES در pH بیولوژیکی، زویتریون است و به‌عنوان یک بافر مؤثر در pH=6.8-8.2 است. این ماده در محیط‌های کشت بافت و سلول مورد استفاده قرار گرفته است.

به‌طور گسترده‌ای در کشت سلول استفاده می‌شود. در مقایسه با بافرهای بی‌کربنات، که معمولاً در کشت سلول نیز استفاده می‌شود، هپس گرید بیولوژی مولکولی با وجود تغییر در غلظت دی اکسید کربن (تولید شده توسط تنفس هوازی).

در حفظ pH فیزیولوژیک بهتر عمل می‌کند. ثابت تفکیک (pK) هپس HEPES با کاهش دما، کاهش می‌یابد. این امر HEPES را به یک عامل بافری مؤثرتر برای حفظ ساختار و عملکرد آنزیم در دماهای پایین تبدیل می‌کند. قدرت بافر برای مطالعات کشت سلولی معمولاً در محدوده 10 تا 25 میلی مولار است.

استفاده از HEPES در فرمولاسیون‌های محیط‌های کشت سلولی برای تثبیت pH در 37 درجه سانتی‌گراد رایج است. پس از افزودن HEPES ، pH با NaOH یا HCl تنظیم می‌شود. برای حفظ اسمولالیته مناسب در محیط باید دقت شود و سمیت با توجه به یک رده سلولی مشخص باید ارزیابی شود.

HEPES با روش سنجش مقدار پروتئین فولین دنیز–سیکالتو تداخل می‌کند و با روش ارزیابی پروتئین Biuret تداخل ندارد. HEPES بافر انتخابی در روش رسوب پروتئین در میکروسکوپ الکترونی بود زیرا بر لایه‌های فلزی تأثیر نمی‌گذارد. HEPES برای استفاده با آمفولین در ایجاد گرادیانت pH کمتر از 1 واحد گسترده برای روش‌های ایزو الکتریک فوکوسینک (IEF) مناسب است.


با کارشناسان ما در تماس باشید