فروش اقلام آزمایشگاهی

بازدید کننده 656 شنبه 29 مرداد 1401 گروه: اخبار و مقالات

فروش اقلام آزمایشگاهی از کوچکترین تجهیزات آزمایشگاهی گرفته تا پیچیده‌ترین لوازم مورد نیاز برای هر واحد آزمایش را شامل می‌شود. پروسه خرید وسایل آزمایشگاه و فروش اقلام آزمایشگاهی امروزه علاوه بر عرضه حضوری به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی صورت می‌گیرد.

فروش اقلام آزمایشگاهی از اصلی ترین خدمات سایت عالیان تجهیز آزما است که با هدف عرضه بهترین کالاهای پزشکی و سهولت خرید لوازم آزمایشگاهی در قالب فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی مشغول فعالیت است.

 

اقلام آزمایشگاهی

 

اگر به دنبال یک نمایندگی تجهیزات آزمایشگاهی برای دریافت خدمات خرید اقلام آزمایشگاهی ومشاوره در این خصوص هستید، تا ادامه این مطلب با ما همراه و از بخش محصولات سایت دیدن کنید.

 

نمونه اقلام آزمایشگاهی در عالیان تجهیز آزما

انواع مختلفی از تجهیزات ازمایشگاهی توسط فروشگاه اینترنتی و نمایندگی عرضه اقلام آزمایشگاهی عالیان تجهیز آزما ارائه می شوند که در ادامه لیستی مختصر از مهمترین این تجهیزات و دسته بندی و معرفی می‌کنیم.

 

کمپانی سانیفیکو(Sanifico)_لوازم کشت سلولی و مولکولی

لوازم عرضه شده در این گروه از اقلام آزمایشگاهی برای کشت سلول و کشت مولکولی کاربرد دارد. روند دسته بندی این تجهیزات به شکل زیر قابل مشاهده است.

 

A. لوازم آزمایشگاهی برای کشت سلول (باتل، پيپت سرولوژی، سل اسکرایپر، فلاسک های کشت سلول، میکروپلیت یا پلیت میکروتیتر، پتری دیش پلاستیکی)

B.اقلام آزمایشگاهی مرتبط با PCR مصرفی (سیل و پیلت PCR ، کپ و استریپ PCR ، میکروتیوپ PCR)

C. لوازم آزمایشگاهی وابسته به کرایوتیوپ (رک کرایوتیوپ، سمپل تیوپ، کرایوتیوپ)

D.لوازم ذخیره سازی و حمل نمونه (پیپت پاستور ، میکروتیوپ، فالکون)

 

کمپانی گلوبال(Global Roll)_لوازم مصرفی عمومی

A. سمپلرها یا میکروپیپتورهای گلوبال رول (سمپلر ثابت Rollmed، سمپلر متغيير Rollmedd)

B. سر‌سمپلر (رک سرسمپلر) یا میکروپیپت (سرسمپلرهای غیراستریل گلوبال رول، سرسمپلرهای استریل گلوبال رول، سرسمپلرهای فیلتردار گلوبال رول)

C. میکروتیوب و رک میکروتیوب

D. فالکون و رک فالکون

E. کرایو ویال و رک کرایو ویال

F. پیپت آزمایشگاهی گلوبال (پیپت میکرو، پیپت پاستور،پیپت حجمی، پیپت مدرج)

G. سوآپ آزمایشگاهی (پلاستیکی، چوبی، فلزی)

H. لام و لامل و جعبه لام آزمایشگاهی

I. فیلتر سرسرنگی

 

مواد شیمیایی و محیط کشت

A. محیط کشت میکروبی

B. محیط کشت سلولی

C. مواد شیمیایی

 

شیشه آلات

A. ست فیلتراسیون میلی پور (فیلتر تصفیه در فیلتراسیون خلاuum ، فیلتراسیون سانتریفیوژ، فیلتراسیون جاذبه، فیلتراسیون سرد، فیلتراسیون گرم، فیلتراسیون چند لایه)

 

تجهیزات آزمایشگاهی

مجموعه عالیان تجهیز آزما علاوه بر تامین و توزیع اقلام مصرفی ، مواد شیمیایی در تهیه و توزیع  تجهیزات آزمایشگاهی نیز فعالیت دارد. واردات اقلام آزمایشگاهی و توزیع وابسته به نیاز کسب و کارهای آزمایشگاهی هدف اصلی این مجموعه بوده و همواره در ارائه خدمات مناسب پیشرو است.

با مراجعه به بخش محصولات دسته بندی کالاهای آزمایشگاهی و نحوه دسترسی به آن‌ها برای سفارش امکان پذیر است. در کنار ما با اطمینان از کیفیت مطلوب لوازم آزمایشگاهی علاوه بر دریافت مشاوره صحیح بهترین خرید و انتخاب را داشته باشید.


با کارشناسان ما در تماس باشید