کرایوتیوب چیست؟

بازدید کننده 1635 يكشنبه 06 شهریور 1401 گروه: اخبار و مقالات
از 5 رای
5

کرایوتیوب نمونه‌ای از شیشه آلات آزمایشگاهی است که جهت نگهداری از نمونه‌های زیستی همانند پروتئین ها، دی ان ای و سلول‌ها بکار می‌رود.به لحاظ ساختاری کرایوتیوب، لوله‌ای استرلیزه و داری درپوش است.

اساس کاربرد کرایوتیوب در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی است و در حجم، اندازه و شکل‌های مختلف تولید می‌شود.

 

کرایوتیوب 5 سی سی 

 

هنگام مطالعه و تحقیق در خصوص این وسیله آزمایشگاهی اصولا با واژه‌هایی مثل کرایوتیوب 5 سی سی، کرایوتیوب آزمایشگاهی، رک کرایوتیوب، انواع کرایوتیوب، خرید کرایوتیوب ۵ میل و دیگر نمونه‌های شیشه آلات آزمایشگاهی مثل میکروتیوب برخورد می‌کنیم که هر کدام دید وسیع تری از کاربرد این وسیله آزمایشگاهی را ایجاد می‌کند.

خرید میکروتیوب درب پیچدار

در این مقاله از مجله سایت عالیان تجهیز آزما سعی داریم علاوه بر معرفی این وسیله آزمایشگاهی شرایط خرید و تهیه آسان شرح دهیم.

 

کرایوتیوب چیست؟

کرایوتیوب یکی از چندین نمونه شیشه آلات آزمایشگاهی است که برای نگهداری نمونه‌های مخصوصی طراحی و ساخته شده است. این سبک از لوله‌های آزمایش در انواع مختلفی از نظر درپوش و حجم ساخته شده‌ اند تا کار اندازه گیری نمونه‌ها، نگهداری و آزمایش آن‌ها را سهولت بخشند.

 

کرایوتیوب آزمایشگاهی

 

جنس انواع کرایوتیوب پلاستیک و پلی پروپیلن و تهیه شده از در رنگ‌های مختلف استاندارد است. درب این لوله‌های آزمایشگاهی به دلیل حساسیت نمونه‌های نگهداری فشاری یا پیچ دار طراحی شده است.

 

ویژگی کرایوتیوب (Cryotube)

چندین نکته مهم در خصوص انواع کرایوتیوب را می‌توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • عاری ازDNase  و  RNase
  • قابل اتوکلاو
  • کرایوتیوب کاملا استریل
  • قابلیت نگهداری درتانک ازت
  • مقاوم در برابر ضربات فیزیکی

 

موارد مصرف کرایوتیوب (Cryotube)

همانند دیگر لوازم آزمایشگاهی طراحی و ساخت انواع کرایوتیوب برای نگهداری از یک جنس خاص از نمونه‌های آزمایشگاهی است. بیشترین کاربرد این لوله آزمایشگاهی را می‌توان در تفکیک، نگهداری و آزمایش‌های مختلف روی نمونه‌های زیر دانست:

  • نگهداری مخصوص برای نمونه‌های زیستی
  • نگهداری اصولی و صحیح نمونه‌های فریز شده

 

انواع کرایوتیوب

بیشترین تنوع دسته بندی کرایوتیوب مربوط به اندازه، طراحی و مدل درب این لوله آزمایشگاهی است.همی طور نمونه‌های نگهداری شده در انواع کرایوتیوب در دسته بندی آن از نظر آزمایشگاهی تاثیر دارد.

دمای نگهداری، نحوه و نوع نمونه‌ها نیز در این امر موثرند.

 

جهت خرید و اطلاع از قیمت کرایوتیوب از نمایندگی معتبر عالیان تجهیز با شماره های زیر تماس حاصل نمایید .

09176870415 07132340812-3

رک کرایوتیوب

یکی از لوازم وابسته به انواع شیشه آلات آزمایشگاهی رک یا همان نگهدارنده این قبیل شیشه‌هاست. کرایوتیوب هم از این قاعده مستثنی نبوده و برای نگهداری از انواع آن بصورت ایستاده و بدون تکان یا ضربه خوردن در محیط آزمایشگاه از رک کرایوتیوب استفاده می‌شود.

 

رک کرایوتیوب

 

کاربرد رک کرایوتیوب بیشتر برای جلوگیری از ریختن نمونه‌ها و بهم خوردن شرایط و وضعیت آن‌ها در محیط شیشه مدت زمان نگهداری کاربرد دارد.

 

کاربرد انواع کرایوتیوب

بیشترین درصد کاربرد شیشه آلات مثل کرایوتیوب در محیط‌های آزمایشگاهی مخصوص است. از آنجایی که نمونه‌ها در آزمایشگاه در جنس‌ها و جزییات ساختاری متفاوتی دسته بندی می‌شوند.

 

انواع کرایوتیوب

 

بنابراین لوازم و شیشه آلات خاصی و متنوعی برای نمونه برداری و دریافت نتایج صحیح و بدون خطا تهیه و در این حرفه استفاده می‌شود.

 

خرید انواع کرایوتیوب

برای خرید کرایوتیوب در نمونه‌های مختلف سایت‌ها، شرکت‌های توزیع کننده لوازم آزمایشگاهی زیادی وجود دارند، اما توجه به استاندارند‌های توزیع و خرید این لوازم در امر خرید و فروش آن‌ها بسیار اهمیت دارد.

پس برای اطمینان از انقضا، تاییدیه سازمان‌های مربوطه و داشتن استاندارد کالا‌های پزشکی حتما انواع کرایوتیوب را از  برندها و عناوین تجاری معتبر خریداری کنید.

 

خرید کرایوتیوب ۵ میل

 

شرکت آزمایشگاهی عالیان تجهیز آزما در قالب نمایندگی توزیع کالا‌های پزشکی و یکی از عناوین تجاری نام آشنا در فروش محصولات آزمایشگاهی مانند کرایوتیوب و دیگر شیشه آلات مصرفی در این حرفه شرایط خرید آنلاین و حضوری مطمئن را با رعایت تمامی استانداردها فراهم آورده است.


ارسال دیدگاه Post comments

با کارشناسان ما در تماس باشید