تهیه تجهیزات آزمایشگاهی شیراز

بازدید کننده 1801 سه شنبه 15 شهریور 1401 گروه: اخبار و مقالات
از 3/5 رای
3/5

تهیه تجهیزات آزمایشگاهی شیراز از خرید تا مشاهده لیست مورد نیاز برای آزمایشگاه‌های زیستی- مولکولی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارد. به روز ترین تجهیزات آزمایشگاهی شیراز را می‌توانید از فروشگاه‌هایی که نمایندگی عرضه برند‌های معتبر در این زمینه را دارند، تهیه کنید.

یکی از مجهزترین فروشگاه‌های عرضه کننده تجهیزات آزمایشگاهی شیراز، گروه عالیان تجهیز آزما است که با سابقه بیش از 10 سال فعالیت در زمینه تامین و توزیع اقلام مصرفی ، مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی یکی از بهترین‌ها در ردیف شغلی خود است.

 

لیست بهترین تجهیزات آزمایشگاهی در شیراز

لیست بهترین تجهیزات آزمایشگاهی شیراز

 

هدف اصلی تیم عالیان تجهیز آزما که نمایندگی چندین برند لوازم آزمایشگاهی معتبر است: فعالیت و عرضه تجهیزات آزمایشگاهی استاندارد جهت بالابردن سطح کیفی آزمايشگاه ها در مراکز مختلف علمی و دانشگاهی، تحقیقاتی، درمانی و صنعتی است.

 

تجهیزات آزمایشگاهی شیراز با عالیان تجهیز

یکی از ویژگی‌های قابل انتظار فروشگاه عرضه تجهیزات آزمایشگاهی دسترسی راحت به لوازم و رعایت استاندارهای لازم برای تهیه و استفاده از آن‌هاست.

علاوه بر این داشتن نشان مورد اعتماد مثل ارتباط با نمایندگی‌های مجاز و معتبر در سطح جهانی برای تولید و عرضه تجهیزات آزمایشگاهی در شیراز و دیگر شهر‌ها بسیار حائز اهمیت است.

 

تجهیزات آزمایشگاهی دسته دوم شیراز  

تجهیزات آزمایشگاهی شیراز با عالیان تجهیز

 

فروشگاه اینترنتی عرضه لوازم آزمایشگاهی عالیان تجهیز تمامی این ویژگی‌ها را داشته و شرایط دسترسی به بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات آزمایشگاهی شیراز را سهولت بخشیده است.

 

تهیه لوازم آزمایشگاهی دسته دوم شیراز 

گاها کار یک آزمایشگاه با کاربرد لوازمی که یکبار از آن‌ها جهت آزمایشگیری استفاده شده،راه می‌افتد. در این مواقع دسترسی به مراکزی که لوازم آزمایشگاهی دسته دوم را با قیمت متعادل عرضه می‌کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است. 

دلیل این امر ضرورت و اهمیت رعایت استاندارد‌های مورد نظر در نگهداری از لوازم آزمایشگاهی است. از آنجایی که سرنوشت نتایج نمونه‌ها به وضعیت تجهیزات آزمایشگاهی ارتباط مستقیم دارد، از این رو اگر تمایل به تهیه لوازم آزمایشگاهی دسته دوم دارید حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت و ازشرکت‌های معتبر و مجاز جهت خرید لوازم آزمایشگاهی  با این شرایط استعلام بگیرید. 

 

 

لیست لوازم آزمایشگاهی قابل عرضه

هر کدام از تجهیزات آزمایشگاهی به یک گروه و دسته آزمایش‌های رایج در محیط بهداشتی، زیستی و مولکولی و شیمیایی وابسته است. در مقالات سایت به تفصیل در مورد بیشتر این محیط‌ها مطالب مناسبی منتشر شده است.

در این بخش اشاره مختصری به لیست لوازم مورد نیاز در این محیط‌ها خواهیم داشت:

A.اقلام مصرفی آزمایشگاهی عمومی، بیولوژی سلولی و مولکولی: این تجهیزات آزمایشگاهی شامل انواع رک و سرسمپلر و میکروتیوب ، لوله آزمایش و فالکون، فلاسک و مدیا باتل و ... بوده که هر کدام مصارف کاربردی خاص خود را دارند.

B.مواد شیمیایی به همراه محیط کشت‌های میکروبی، سلولی و مولکولی : لوازم تهیه شده برای این قبیل آزمایشات از برند‌های اروپایی با حفظ استاندارد‌های بهداشتی و محیطی (حفظ زنجیره دمایی) است.

C.شیشه آلات و لوازم مصرفی پلاستیکی: مانند انواع ارلن، بشر، مزور، قطره چکان، دسیکاتور، ترمومتر، پیپت شیشه ای و.... برای آزمایشگاه‌های مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر مصارف کاربردی.

D.تجهیزات آزمایشگاهی بیولوژی مولکولی: انواع الکتروفورز افقی،عمودی و بلاتینگ، ترمال سایکلر (PCR) ، Real Time PCR، دستگاههای تصویربرداری از ژل و هیتر بلوک و ...

 

لوازم آزمایشگاهی شیراز

عرضه تجهیزات آزمایشگاهی شیراز

 

E.تجهیزات آزمایشگاهی برای محیط‌های مکانیکی: شامل انواع سانتریفیوژ معمولی و یخچالدار، سروفیوژ و ورتکس، شیکر، روتاتور و هموژنایزر، پمپ ها و آسیابهای آزمایشگاهی

F.تجهیزات نوری آزمایشگاهی: شامل انواع پلاریمتر، رفراکتومتر، میکروسکوپ های بیولوژی، اینورت، لوپ و متالوگرافی، دستگاه تعیین نقطه ذوب، اسپکتروفتومتر و کدورت سنج

G.کلیه تجهیزات عمومی آزمایشگاهی: (انواع آون، آون خلاء، انکوباتور، شیکر انکوباتور و انکوباتور CO2، ژرمیناتور، اتوکلاو، هات پلیت، استیرر، شوف بالن (منتل)، دستگاه تعیین نقطه ذوب، کوره، حمام آب، حمام آب سیرکولیشن، حمام روغن، حمام اولتراسونیک، سوکسله، کجلدال و روتاری اواپراتور، چیلر، استیرر، یخساز، یخچال و فریزر و اولترافریزر و تانک ازت)

H.تجهیزات اندازه گیری عمومی: انواع ترازوهای آزمایشگاهی با دقت 0.0001 الی 0.1 گرم با ظرفیت های مختلف، کلیه دستگاههای آنالیز آب و مایعات مانند PH متر، EC متر و DO متر و ویسکومتر، تانسیومتر و بافت سنج

I.سایر لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی: مثل آب مقطر گیری، آب خالص ساز و آب فوق خالص سازبا ظرفیت های تولید مختلف بهمراه تانک ذخیره

 

لوازم آزمایشگاهی مدارس شیراز

یکی از عمده درخواست‌ها و خرید‌های متنهی به کسب اطلاعات در خصوص فروشگاه‌های عرضه تجهیزات آزمایشگاهی شیراز به تهیه و تکمیل لوازم آزمایشگاه مدارس اختصاص دارد.

 

 

لوازم آزمایشگاهی مدارس شیراز

 

آزمایشگاه‌های فیزیک، شیمی، زیست و زمین شناسی در سطح مدراس با نیاز‌هایی برای انجام آزمایشات درسی مواجه هستند. دقت در خرید لوازم مصرفی آزمایشگاه مدارس به دلیل در دسترس بودن محیط برای دانش آموزان و ترکیب مواد شیمایی، زیستی و محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است.

با استناد بر این موارد باید فروشگاهی قابل اعتماد و معتبر را برای مشاوره و خرید اقلام مصرفی آزمایشگاه مدرسه انتخاب کنید.

 

خدمات آزمایشگاهی در لیست محصولات عالیان تجهیز آزما

ساخت انواع هودهای شیمیایی و میکروبی کلاس I، II، III : نصب و راه اندازی انواع سکوها و میزهای آزمایشگاهی ،میزهای ضد ارتعاش ،کمدهای نگهداری مواد شیمیایی و غیره با نقشه برداری و ارائه طرح برای محیط‌های مثل آزمایشگاه‌های مدارس، کشاورزی، زیستی، میکروبی و شیمایی.

مشاوره و راهنمایی برای دسترسی به یک محیط آزمایشگاهی مطلوب و استاندارد از سری اقداماتی است که در قالب خدمات آزمایشگاهی در سایت ارائه می‌شود. اگر درباره محصولی سوالی دارید یا با ابهامی برای نحوه سفارش و استفاده تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم مصرفی آزمایشگاه مدنظرتان مواجه هستید.با ما در ارتباط باشید.

 


ارسال دیدگاه Post comments

با کارشناسان ما در تماس باشید