لوله کلات اکتیویتوردار وکیوم 5ml (درب قرمز) لوله کلات اکتیویتوردار وکیوم 5ml (درب قرمز)

لوله کلات اکتیویتوردار وکیوم (درب قرمز)

از 0 رای
0
لوله کلات اکتیویتوردار وکیوم 5ml (درب قرمز)
  • لوله کلات اکتیویتوردار وکیوم 5ml (درب قرمز)

جهت اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

لوله لخته :
• مناسب نمونه گیری و جداسازی سرم خون
• دارای لایه ماده لخته کننده روی دیواره داخلی
• درب قرمز رنگ
• در حجم های 100*13 و 100*16

 

لوله لخته (Clot Activator)
لوله لخته بدون ژل (Clot Activator) یکی از انواع لوله خونگیری است که جهت نمونه گیری و جداسازی سرم خون برای آزمایشات بیوشیمی سرولوژی ، ایمونولوژی و کلیه آزمایشاتی که به سرم نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
روش کار این لوله به این صورت است که روی دیواره داخلی این لوله یک لایه ماده لخته کننده وجود دارد ، این ماده سرعت عملیات لخته شدن خون را به کمک دستگاه سانتریفیوژ افزایش داده و از مشکلات همولیز خون جلوگیری می کند.
از این لوله برای اندازه گیری پارامترهای شیمیایی خون نظیر قند خون، کلسترول، تریگلسیرید، اوره، آنزیم ها، تست های کبد، کراتینین و املاح خون اعم از پتاسیم، سدیم و… مورد استفاده قرار می گیرد.
لوله های لخته (Clot Activator) در بخش بیوشیمی آزمایشگاه بیشترین کاربرد را دارند.
درب لوله های Clot Activator قرمز رنگ بوده و در ابعاد 100*13 و 100*16 موجود می باشد.

لوله های خونگیری وکیوم
لوله های خونگیری یکی از پرکاربردترین وسیله در آزمایشگاه هاست که با توجه به کاربرد آن، به صورت وکیوم یا غیر وکیوم و از جنس پلاستیک یا شیشه در اندازه های مختلف ساخته می شود.
لوله های خلاء برای جمع آوری خون در حجم های مختلف در دسترس هستند. مقدار خون جمع آوری شده در این لوله ها توسط حجم و میزان خلاء موجود در لوله تعیین می گردد .

مزیت لوله های وکیوم
لوله های وکیوم دقیقا به اندازه حجم خونی که لازم است خلاء دارند پس در صورت استفاده از این نوع لوله ها دقیقا به اندازه ی مورد نیاز از شخص خون گرفته می شود. لوله های وکیوم نیازی به پر کردن با سرنگ ندارند و خون را مستقیما از سرسوزن دریافت کرده و پر میشوند.در این لوله های خونگیری غلظت افزودنی ها طبق استاندارد های بین المللی است و لوله ها جهت افزایش دقت نسبت خون به مواد افزودنی، نشانه گذاری شده اند. مزیت قابل ذکر دیگر این لوله ها نگه داری آسان و ایمن است، به طوری که خطر آلوده شدن نمونه های خونی به دلیل عدم باز شدن درب تا لحظه اجرای آزمایشات تقریبا صفر میباشد شایان ذکر است که روی لوله ها اطلاعات دقیق و کامل و نوع افزودنی مورد استفاده در آن ها با لیبل های ضد آب چسبانده شده است و جنس لوله های خونگیری خلاء از پلیمر PP با گرید ویژه جهت جلوگیری از تداخل در نتایج می باشد. برای خون گیری با این روش از سر سوزن های خون گیری و هلدر استفاده می شود.

اجزای لوله های خون گیری
به طور کلی همه ی لوله های جمع آوری خون شامل سه بخش اصلی اند: دیواره ی لوله، سورفکتانت و درپوش لاستیکی که بر اساس کاربرد و افزودنی هایی که دارند، رنگ درپوش ها متفاوت است.


با کارشناسان ما در تماس باشید