لوله خونگیری گلوکز وکیوم (درب خاکستری) لوله خونگیری گلوکز وکیوم (درب خاکستری)

لوله خونگیری گلوکز وکیوم (درب خاکستری)

از 0 رای
0
لوله خونگیری گلوکز وکیوم (درب خاکستری)
  • لوله خونگیری گلوکز وکیوم (درب خاکستری)

جهت اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

 لوله خونگیری گلوکز

• حجم ۳ml
• درب لوله به صورت استاندارد و خاکستری رنگ
• در لوله های خلأ گلوکز از ترکیب سدیم فلوراید و ضد انعقاد استفاده شده است
• مناسب جمع آوری خون به منظور تست قند خون، تحلیل قند، الکتروفرز گلبول های قرمز، هموگلوبین ضد قلیایی، و پلاکت ها

 

لوله خونگیری گلوکز
در لوله های خلأ گلوکز (Glucose) از ترکیب سدیم فلوراید(Sodium Flurid) و ضد انعقاد برای رسیدن به پلاسمایی پایدار برای تست گلوکز استفاده می شود. ترکیب سدیم فلوراید و ماده ضد لخته به آماده سازی پلاسما خون برای تست گلوکز کمک می کند.
ترکیب سدیم فلوراید و ماده ضد لخته به آماده سازی پلاسما خون برای تست گلوکز کمک می کند. سدیم فلوراید یکی از انواع آغاز گر های واکنش تجزیه گلوکز است. از مواد ضدلخته دیگر می توان به پتاسیم اکسالات، EDTA و هپارین اشاره کرد. این مواد از لخته زایی و همینطور همولیز خون جلوگیری می کنند.ترکیب این مواد با سدیم فلوراید خون را برای تست گلوکز برای طولانی مدت آماده می کنند، سدیم فلوراید EDTA فعالیت های آنزیمی را در مسیر گلیکوئیدی متوقف می کند.

 برای جمع آوری خون به منظور تست قند خون، تحلیل قند، الکتروفرز گلبول های قرمز، هموگلوبین ضد قلیایی، و پلاکت ها از لوله گلوکز (Glucose) استفاده می شود. اضافه کردن سدیم فلوراید و سدیم هپارین به ترتیب مانع از سوخت و ساز قند خون و همولیز خون می شود بنابراین خون به مدت طولانی در وضعیت ثبات خود قرار گرفته و انجام تست قند خون در ظرف ۷۲ ساعت را ممکن می سازد. اضافه کردن سدیم فلوراید + سدیم هپارین یا سدیم فلوراید + EDTA.k2 یا سدیم فلوراید + EDTA.Na2 به صورت اختیاری می باشد.
درب این لوله به صورت استاندارد خاکستری رنگ بوده و در حجم ۳ml موجود می باشد.

لوله های خونگیری وکیوم
لوله های خونگیری یکی از پرکاربردترین وسیله در آزمایشگاه هاست که با توجه به کاربرد آن، به صورت وکیوم یا غیر وکیوم و از جنس پلاستیک یا شیشه در اندازه های مختلف ساخته می شود.
لوله های خلاء برای جمع آوری خون در حجم های مختلف در دسترس هستند. مقدار خون جمع آوری شده در این لوله ها توسط حجم و میزان خلاء موجود در لوله تعیین می گردد .

مزیت لوله های وکیوم
لوله های وکیوم دقیقا به اندازه حجم خونی که لازم است خلاء دارند پس در صورت استفاده از این نوع لوله ها دقیقا به اندازه ی مورد نیاز از شخص خون گرفته می شود. لوله های وکیوم نیازی به پر کردن با سرنگ ندارند و خون را مستقیما از سرسوزن دریافت کرده و پر میشوند.در این لوله های خونگیری غلظت افزودنی ها طبق استاندارد های بین المللی است و لوله ها جهت افزایش دقت نسبت خون به مواد افزودنی، نشانه گذاری شده اند. مزیت قابل ذکر دیگر این لوله ها نگه داری آسان و ایمن است، به طوری که خطر آلوده شدن نمونه های خونی به دلیل عدم باز شدن درب تا لحظه اجرای آزمایشات تقریبا صفر میباشد شایان ذکر است که روی لوله ها اطلاعات دقیق و کامل و نوع افزودنی مورد استفاده در آن ها با لیبل های ضد آب چسبانده شده است و جنس لوله های خونگیری خلاء از پلیمر PP با گرید ویژه جهت جلوگیری از تداخل در نتایج می باشد. برای خون گیری با این روش از سر سوزن های خون گیری و هلدر استفاده می شود.

اجزای لوله های خون گیری
به طور کلی همه ی لوله های جمع آوری خون شامل سه بخش اصلی اند: دیواره ی لوله، سورفکتانت و درپوش لاستیکی که بر اساس کاربرد و افزودنی هایی که دارند، رنگ درپوش ها متفاوت است.

خلاصه محصول:
• حجم ۳ml
• درب لوله استاندارد خاکستری رنگ
• در لوله های خلأ گلوکز از ترکیب سدیم فلوراید و ضد انعقاد استفاده شده است
• مناسب جمع آوری خون به منظور تست قند خون، تحلیل قند، الکتروفرز گلبول های قرمز، هموگلوبین ضد قلیایی، و پلاکت ها


با کارشناسان ما در تماس باشید